Annica !!

Det här är ett meddelande till dig Annica: Du måste logga in på publishme.se för vi besökare kan inte gå in på din sida, så därför kan jag inte svara på din kommentar där . Do it ! ;)
Men som du skrev, ja nu slipper jag låna andras toaletter, hehe ! Jag står här och spolar hela dagarna . :D

På fredag fyller jag som sagt år, 24 närmare bestämt . Har planer på att baka en kladdkaka imorrn så strax ska jag gå och handla alla ingredienser . Thomas ringde och pratade om att han skulle baka negerbollar, sen fick jag ett sms av mamma där det stod att hon hade bakat mockarutor och skulle rulla negerbollar, haha ! Så nu har jag berättat för Thomas att mamma redan är i gång med bakandet . Det blir mycket choklad på fredag alltså, kladdkaka, negerbollar och mockarutor, mumma ! :P

På fredag förmiddag kommer mamma, pappa och farmor hit för sen drar nog mina föräldrar ut till stugan över påsken . Jag skulle också vilja åka till Limön i helgen, men då ska det vara sol !

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0