Dags att deklarera ! :)

Fick min deklaration för två dagar sen och nu ska jag deklarera, jippi ! Sen ska jag spara en del av pengarna som jag får tillbaka i sommar till Thailandsresan . Nu börjar det kännas verkligt ! :)

Har lite problem här hemma i lägenheten för tillfället eftersom min handfats-blandare i badrummet har pajat . Jag kom på att jag inte kan duscha nu eftersom jag måste ha vattnet avstängt hela tiden för annars sputar det för fullt i handfatet . Så jag har planer på att ta mig hem till mamma och pappa idag och låna deras dusch . Tar nog en promenad dit, kan ju vara skönt !

Annars hade jag väl tänkt att jag skulle kolla efter en tvättid kl. 11 men jag gav upp det försöket, känner inte alls för det . Så jag vettefan när tvätten ska bli tvättad ! :P

På lördag har jag bjudit hit mina föräldrar och Thomas på middag, blir nervös bara av att tänka på det ! Får prestationsångest känner jag, allt måste vara perfekt och städat . Så jag ska väl köra en storstädning innan lördag eftermiddag . Wish me luck !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen vad ,Mysigt med middag !! ;D Lycka till och btw klart du klarar det, du är väll duktig på matlagning ? Puss

2009-04-03 @ 00:36:55
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0