Dags för disk !

Idag ska jag ta mig ner på stan med mina kliande ögon och köpa allergitabletter men först ska jag diska . Sen ska jag koka ris för Thomas kommer hit på lunchen och jag har chili con carne i kylen så jag tänkte bjuda honom på det . Hade egentligen tänkt gå ner på stan innan han kommer men jag känner att det blir så stressigt, bättre att stanna hemma och diska, så kan jag gå ner sen i lugn och ro .

Han är nämligen på Polhem igen och jobbar ensam, sanerar PCB . Stackaren ! Slitjobb, speciellt om man är ensam .
Det blåser ute som vanligt men solen skiner så det är ju bra, får nöja mig med det . Men det är jobbigt att det blåser för då blir jag ännu sämre i ögonen och allt . Hata pollen ! Björkar och gräs är värst för mig .

Nu ska jag fylla diskhon med varmt vatten så jag kan ge mig på disken .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0