Fredag & Sol

Helgen närmar sig och det är redan 14.6 grader hos mig, underbart ! Ska ge mig ut på en promenad idag . I kväll blir det en myskväll med Thomas, bastubad och restaurangbesök .
Drömde en väldigt skum dröm i natt . Det var midsommar och jag var ute i stugan, en massa fulla ungdomar runt omkring (som vanligt) . Jag var på väg hem till stugan från firandet och stannade till vid mina tremänningars stuga precis innan vår stuga och där kom en gammal klasskompis till mig helt naken och började snacka med mig . Hon hade träffat nån kille där som hon verkade gilla, hon var ju naken så dom hade nog hunnit med en del, haha ! När jag sen skulle ta mig till stugan så försökte jag smyga mig fram så att inte folk skulle se vart jag gick för då kanske dom skulle komma till vår stuga och ställa till med en massa .

Men jag lyckades inte hålla folk borta därifrån och det var några killar som skulle "hjälpa till" att vattna vid mammas blom- och potatisland, dom lyckades inte så bra för det blev översvämmning med världens pölar .
Skumt var det i alla fall ! Och nyligen när jag var in på Facebook så dök min gamla nakna klasskompis upp på en bild, det var det första jag såg, sjukt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet faktiskt ingenting just nu hehe! :D får se, lite hemligt vad som sker och om. =) du då vad sker t hösten ??

2009-04-24 @ 16:15:25
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0