Havregrynsgröt

Jag har försökt många ggr och i morse gav jag det en chans igen, jag åt havregrynsgröt . Men jag gillar det inte, så smaklöst ! Men med mjölk och lingonsylt så funkar det hyfsat . Mannagryn- och risgrynsgröt är mer för mig, så jag får väl hålla mig till det . Men jag har nästan slut på mannagryn så jag får inhandla det nån dag snart .

Intressant .

Snart ska jag ut på en promenad med Annica, väntar på att hon ska torka, haha ! Hon har nämligen klivit ur duschen för en stund sen . Jag skulle vilja ta hennes runda den här gången, så tråkigt att gå samma vägar som man själv alltid gör . Vi får se vad hon tycker .

Igår hade syster namnsdag, Amelie . Men i min kalender som jag fick av gobitarna står det fel . Det står Amalia, Amalie och Emelie . Amalie ska vara Amelie, tryckfel . Nu är det inte lång tid kvar tills man får vända blad igen, tiden går så fort . Min maj-bild är en riktig höjdare, haha, men det får ni vänta med att se .

See you later aligator !

Kommentarer
Postat av: Anonym

havregryn är ju gott med äppelmos och bananer :)) man håller sig mätt bra länge. Ja jag har ju inga vänner så då får man ta till spriten!! :((



;D haha galeeet.



Skulle äta havregryn igår morse me jag tappa dock glasflaskan och antar att glas är hårdsmält så fick äta frulle i skolan :P ´gaaah, arg man blev.

hur står det till med dig nufötin då??

2009-04-21 @ 17:23:26
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

Prima här, verkligen :) Dagarna bara försvinner känner jag, inte lång tid kvar på komvux heller :( huhu

2009-04-22 @ 16:41:58
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0