Helpless

Det blev en härlig långpromenad med Annica igår, synd bara att hon fick skavsår stackaren . :( Karln min sov bort hela dagen, han var ruskigt bakis . Men vad hade han väntat sig när han kom hem 8 på morgonen ?!?! Helt sjukt, jag fattar inte hur han pallar . Det är ju inte första gången precis. Jag skulle egentligen ha följt med honom ner på stan i lördags kväll för att gå på nån pub, men efter några groggar här hemma så blev jag såå trött, orkade inte gå nånstans så jag stannade hemma . Men nu i efterhand hade det nog varit bättre om jag följde med . Då hade jag kunnat hålla koll på honom och sett till att han (vi) gick hem i tid .

Så strax efter 20-tiden igår gick jag över till honom med alvedon, där var lägenheten helt nersläckt och han gick runt med ett täcke runt sig . Han blev väldigt glad för alvedon i alla fall och senare fick jag veta via sms att han kände sig lite bättre . Känns så tråkigt att det blev så som det blev igår, jag hade velat promenerat med honom också i det härliga vädret . Nu när det blev en extra lång helg tänkte jag att det skulle vara trevligt att få umgås lite mer, men så blev det ej .

Hoppas han mår bättre idag, vill inte ringa än utifall han sover ut . Sen kanske han ska träffa en kompis idag också .

Vädret är inte lika roligt idag som igår tyvärr, nu när jag är uppe i skaplig tid och redo att ge mig ut . Det är grått och 10 grader kallare och det verkar blåsa en del, suck !

Hej hopp !

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ta dig en härlig prommis idag iaf :D

2009-04-14 @ 11:08:44
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0