Imorgon är det pappas dag !

Ja vi fyller år samma månad jag och pappa, han fyller 6 dagar senare än mig . Alltså den 16:e april . Så idag skulle jag behöva handla nåt till honom eller så tar jag det imorrn på dan . Problemet är ju bara att jag inte vet vad jag ska köpa, alltid lika svårt . Får fundera på det !

Musmattan jag fick av Thomas i present är hur skön som helst, synd bara att den luktar så mycket men det är ju pga att den är ny . Det var en perfekt present som jag inte ens hade tänkt på . Tur att man har en smart karl som vet vad jag behöver ! :)

Nu ska jag maila till min läkare, update . Skulle egentligen ha gjort det i måndags men glömde bort det så det får bli idag .

Det kommer mera ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0