Livat igår !

Kalaset hos pappa var trevligt, fyra ungar som for hit och dit . Jag var där först, åkte med pappa när han slutade jobbet . Väntade i ca 1 o en hav timme innan det kom nån, då dök farmor, Agnetha, Madde, Julian och Wilmer upp . Fast Julian höll sig utanför ett tag . Precis när dom hade hunnit klä av sig så kom Ami med Tindra och Noah . Sen var det full fart ! I alla fall på Tindra, Noah och Julian .
Fick skjuts hem av syrran strax före kl.20, åt mannagrynsgröt strax efter att jag kom hem . Ringde Thomas och babblade på . I morse när han ringde frågade han om jag var bakis, nä vadå då? sa jag . "Du babblade ju så mycket igår så man kunde ju tro att du hade druckit på kalaset . Nä, bara saft", svarade jag .

Fick ett samtal igår när jag var hos mamma och pappa innan gästerna hade kommit, tack och lov, annars hade jag inte hört nåt . Så idag har jag fått tid på Södertull kl. 13.30 . Nervöst ! Men det känns bra ändå .

Nu ska jag klä på mig och äta ett päron så småningom innan jag ska gå .

Päron över hela landet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0