Oh my gosh !

Gick upp 8 i morse som sagt och åt frukost medan jag kollade på The Voice . Gick sen och borstade tänderna och sminkade mig för att sedan gå ner på stan för att möta mamma . Kom ner till busshållplatsen 9.25, fick vänta i ca tio minuter . Sen gick vi till Ams och där gick det fort som tusan, väldigt ovanligt på det stället ! :P Dom skulle stämpla papperen och skicka vidare åt oss, perfa !
Sen vandrade vi runt lite på stan, jag köpte till slut ett par neonrosa leggings, perfekt till 80-talsfesten, wihoo ! Älskar neonfärger men brukar inte klä mig i det men dom här kommer jag använda fler gånger, garanterat ! Läckra är ordet . ;)

Köpte sprutgrädde till kladdkakan och kex och rån . Blir ju så mycket choklad så jag jämnar ut det lite med vaniljrån och Mariekex .

Nu ska jag gå in och duscha, är så seg !!! Har i alla fall diskat och lagat mat men kladdkakan är inte fixad . Vet inte om jag kommer orka mig på den idag, ska ju till Thomas föräldrar vid halv sju, sju . Annars får jag fixa kladdkakan imorgon förmiddag, strax innan familj/släkt kommer .

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja fast jag har aldrig gillar henne! :P Men när jag såg denna så insåg jag att hon är som alla andra ;-) Haha

2009-04-09 @ 21:43:18
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0