Trevlig fredag !

Gårdagen var riktigt trevlig . Jag hade bokat bastun mellan 17-19 till mig och Thomas, vi drack en varsin öl och hade en avslappnad stund, han hade ju inte hunnit varva ner riktigt efter jobbet . Sen gick vi upp till mig och jag gjorde mig klar för att gå ut och äta, vi gick till Spicy House och åt 3-rätters . Efter det var jag snuskigt mätt, så det blev en lugn promenad hem där vi kollade på tv en stund i sängen innan vi somnade .

Idag har jag haft ångest för att jag inte åkte ut till Limön idag, helt perfekt väder ! Mamma skrev i ett sms att dom hade 25 grader på altanen, kan tänka mig det ! :P Simon och Elis är också ute där vilket fick mig att längta ännu mer, deras husse fyller dessutom 60 år idag så grattis på dig !

Thomas gick hem ca 11.20 för han skulle tvätta, så jag bestämde mig för att ta en lugn promenad i solen, så varmt ute ! Var ute i ca 40 minuter och när jag närmade mig mitt hem så ringde Thomas och frågade om jag skulle med på stan . Han hann hem till mig före innan jag kom fram, han var nästan där när jag ringde . Så jag kastade mig in i lägenheten för att hinna varva ner lite och byta kläder innan vi skulle vidare ner på stan .

Han hade ju ett mål att gå på Systemet så vi var ju tvunga att hinna ner före kl. 15 och det gick bra, vi hann lätt . Sen blev jag bjuden på McDonalds, blev proppmätt idag igen . :D Efter en stund vandrade vi hemåt . Thomas och några av hans kompisar ska kolla på Hockey-VM hemma hos honom i kväll, själv ska jag fika med Alex är det tänkt .

Kaffe latte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0