Uträttat mina ärenden

Efter att jag var klar med disken så satte jag i gång med riset och strax efter att det kokat klart så kom Thomas hit . Han körde in bussen på gården och som tur var så var bommen uppe så då slapp han kliva ur och fixa det själv . När det var dags för honom att åka så frågade jag om jag kunde åka med eftersom jag skulle till stan . Men han skulle ju till Polhem men den biten kan jag ju gå, så han släppte av mig efter stopplysena vid kasernbron .
Anledningen att jag ville åka med var ju mest för mina ögons skull och självklart för att träffa honom lite längre . :)

Så jag promenerade ner för söder och gick raka vägen till apoteket . Behövde inte hämta ut astmamedicin för jag märkte att jag fick ju dubbla sist jag hämtade ut så det var ju bra ! Men det blev lite annat och självklart allergitabletter, Kestine köpte jag . Får se om det blir nå bättre . Man ska ta dom i samband med frukosten så jag börjar väl med dom imorgon . Men det känns lite tråkigt att jag helst ska hålla mig inne nu, det är ju så fint väder !! Solen skiner och jag både såg och hörde fiskmåsarna för första gången i år, åh va underbart det är ! Tänker direkt på Limön, snart kommer vi !

Fiskmås, adult (Common (Mew) Gull) Larus canus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0