What a day !

Åt mat vid 13-tiden, sen lät jag maten lägga sig ett tag innan jag skulle promenera till Bomhus . Halvvägs framme svettades jag som en gris !! Hur jobbigt som helst att ta sig upp för fängelsebacken när svetten lackade . När jag kom fram och satt mig ner kände jag hur det rann på ryggen, fy fasiken ! Mamma var inte hemma, hon kom hem ca en halvtimme efter mig .
Så hon fick ta fram en handduk till mig så jag kunde hoppa in i duschen, härligt !

På vägen hem gick jag VÄLDIGT sakta och lugnt, bara för att inte börja svettas igen efter min härliga dusch . Skulle dessutom stanna till på Kvantum för att handla lite . Promenaden från Kvantum och hem gick ännu saktare eftersom jag hade lite mer att bära på . Stannade till och med vid en busshållplats för att ta av mig en tröja för att underlätta lite mer .

Och jag klarade det !! Jag kom hem utan att svettas ! Imorgon kväll SKA jag köpa en ny blandare och sen ska den sättas på plats så jag kan sätta i gång vattnet igen, längtar ! Så då vet ni hur min fredagskväll kommer se ut . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0