So tired .

Jag förstår inte varför jag är så trött hela tiden . Somnade självklart igår till andra filmen vi kollade på . Ska kolla klart på den nu i kväll . Imorgon är det dags för en eftermiddagsvecka, ska bli skönt att slippa kliva upp så tidigt . Dessutom får jag ju en ledig fredag, wehoo !

Tyvärr har jag bara två veckor kvar på jobbet, känns så tråkigt att inte få jobba vidare . Det är helt sjukt vad sommaren har gått fort !! Så lite tid kvar att jobba . Snyft . Undrar hur allt kommer sluta på fabriken efter det som pågår ? Jag har varit där  i 5 år och sommarjobbat och det är helt perfekt så det skulle vara förjävligt om sommarjobben försvann . Även dom ordinarie jobben också så klart !

Imorgon kanske jag ska hjälpa en vän med en jobbig grej . Jag hoppas verkligen att hon tar sitt förnuft till fånga och tar tag i det här . Hon ska slippa gå runt och vara rädd . Fan för allt som hänt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha vafan blir du sambo? :D grattis babe!!

2009-08-02 @ 22:24:51
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0