Börjar få ont !

Igår när jag skulle gå och sola så fick jag helt plötsligt ont i magen, "roliga" veckan är på väg . Efter ett tag gick det över men idag när jag klev upp började det igen, mådde nästan lite illa .

I kväll kommer Alex hit och hjälper mig att färga håret, så då får man väl täcka väggarna, vet ju hur det gick sist . :) Fick färg på dörrkarmen . Men det ska nog gå bra !

Skulle egentligen ha träffat Ante up idag men hon skulle få provjobba, hoppas det går bra ! Så jag tänkte dammsuga och torka golven istället, inte lika roligt men vad ska man göra, haha !

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hit å stäöda med kvinna. haha jaru den var ifrån coffe house ;D du hade rätt.

2009-02-04 @ 16:07:58
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0