Nutella

Blev så sugen på Nutella igår så jag gick och köpte en burk på Kvantum . Köpte det lite då och då för några år sen när dom sålde det på Öb, men sen slutade dom helt plötsligt att köpa in det . :(
Hade en himla tur för när jag hittade fram till hyllan där Nutella fanns så satt det 4:- rabatt-kuponger där, men det var bara en kvar och den tog jag ! :)



Thomas ringde nyss, han undrade om vi skulle gå och äta pizza på American pizza place på söder i kväll . Men jag kan ju inte eftersom Alex kommer hit i kväll . Sen frågade han vad jag skulle göra på lördag den 14:e, (alla hjärtans dag), för han tänkte att vi skulle åka med Eckerö Linjen . Så det låter trevligt ! Han sa även att det kunde bli nån överraskning då . ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh det skulle jag också vilja :)) kanske ses på båten ;P hehe.

2009-02-04 @ 21:42:47
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0