Bio .

Snart ska jag och Alex gå på bio, den börjar kl.18, bröllopsduellen .

Igår var jag ner och fika med Alex vid halv fem tiden, skulle träffa Thomas senare var det planerat . Men sen när vi var på väg hem från stan så skickade jag ett sms till honom att han skulle höra av sig när hans tv-program var slut, hon var då 18.30 . Fick till svar att han var på McGills med Mats . Han ringde upp och jag frågade varför han var där, vi skulle ju ses . "Jag ska ju inte vara här hela kvällen", sa han . "Aja, då går jag hem till Alex o kollar på film då". Blev smått sur för jag förstod ju att han inte kommer gå hem än på ett tag .

Sen när vi skulle kolla på film hos Alex började jag skaka och började bli orolig för att jag skulle spy, brukar skaka innan jag spyr . Så jag gick hem ca halv nio . Skickade sms till Thomas om att jag var hemma nu . Men han var tydligen inte så intresserad av att ses o sen dog antagligen hans mobil så har inte hört nåt från honom ÄN .

Jag satt här hela kvällen och mådde piss, trodde jag skulle spy när som helst, hade hinken nedanför mig . Men jag spydde aldrig tack o lov, men det var en orolig natt med lite sömn .

Känner mig piggare än i morse och jag hoppas det fortsätter så .

Mamma och pappa åkte till Tallinn idag, hoppas dom får skoj !

Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0