Får träffa Alexander idag !

Kl.11 kommer mamma och pappa och hämtar mig för då ska vi åka till Skutskär där Alexander ska spela ishockey . Syrran jobbar till14 så Tord behövde hjälp med att hålla koll på Tindra och Noah på hockeyn, så därför tänkte mamma och pappa åka dit så då följer jag med så jag får se Alexander spela . Efter det ska vi följa med dom hem för Alexander ska få sina julklappar av mig . Äntligen !

Han har ju varit hos sin pappa i Göteborg över jul och nyår så nu ska det bli skoj att träffa honom !

Ska klä på mig varma kläder idag, fast temperaturen har ju stigit ganska mycket sen igår men det blir ju kallt att stå och titta på hockeyn . Så täckbyxor på ! :)

Ska försöka knäppa lite bilder på Alexander när han spelar .

Trevlig trettondag jul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0