Food of the day .

När jag gick till Kvantum och funderade på vad jag skulle äta idag så slog det mig att det var längesen jag gjorde mexikansk köttfärs med pasta . Receptet fick jag av Monika när jag jobbade på Ocab, thanks !

Du behöver:
ca 400-500 g köttfärs
1st tacokryddmix-påse
2st Creme fraiche mexican chili

Stek på köttfärssen, häll därefter på tacomixen och rör om . Efter det så häller du på creme fraichen och blandar runt ordentligt . Medan det står och småputtrar så kokar du pastan . Klart att serveras, smaklig måltid !


Kommentarer
Postat av: Annica

yammi :) du får ställa dig i mitt kök när du kommer kvinna och fixa den där mexicanan ;)

2009-01-09 @ 17:18:28
Postat av: Anonym

gillar inte köttfärs och kokt pasta så mycket, men det där lät endå spännande. =) kanske gött.



Jasså, har du pluggat komvux ? when ? hoppas du och ankan har en trevlig night pussiisss

2009-01-09 @ 22:35:51
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

hóho. vill ha en dagens update ;))

2009-01-10 @ 11:05:44
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0