I have many problems .

Blev klar med tvätten ganska precis vid kl.14, om man räknar med städningen . Skönt med en tom tvättkorg !

Men det blir tyvärr inge Dollarstore idag, tar det imorrn istället . Har duschat ganska nyligen, sitter här med blött hår. Så det får bli ett projekt för imorrn .

Så har jag kommit en bit på väg men det är ännu långt kvar . Den jobbiga delen kommer nu, men jag måste göra det . För min egen skull . För vem vill inte må bra ? Försöker komma på en massa bra svar på "vissa" frågor men det blir aldrig nån riktig sanning utan en massa vita lögner . Bortförklaringar som ska lugna för stunden . Dom lugnar mig också konstigt nog . Att det ska vara så svårt att säga sanningen ?!
Mitt mål för 2009 är att må bra, eller i alla fall vara på väg till att må bra . Men det är inte lätt .

Jag funkar inte som jag ska och det behöver jag hjälp med . :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja finns alltid här om du känner för att prata med någon. Inge bra att vara ensam om man mår dåligt. Är lite vinter deppig nu ja, men det går vällöver snart kan ja troo.. Snart blir vi grannar ;)))

2009-01-08 @ 19:17:00
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0