I'm hooked !

Tvättdag idag igen .. tvättade för en vecka sen men jag kände att det var lika bra att tvätta denna vecka också så jag får bort lite kläder jag hade på sängen . Tvättar även mina nya sängkläder, så i natt blir det nya, fina, rena sängkläder .

Jag har aldrig varit nån beundrare av Facebook men jag vet inte vad som hände igår, la till en massa vänner och bekanta och blev helt besatt av det, haha ! Kul att lägga till folk men sen vet jag inte om jag kommer engagera mig, knäpp jag vet !

Idag fyller Tord år, grattis !! :) Har pratat lite med mamma på msn idag och hon skulle ringa dit och höra om dom var friska nog för besök . Annars blir det nån annan dag .

"Födelsedagsbarnet" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0