Monday .

Vaknade tidigt i morse, kl.6 . Men det var ju för att Thomas sov kvar i natt för han orkade inte gå hem igår . :) Så jag ställde min klocka på mobilen för hans mobil hade lagt av och han hade ingen laddare med sig . Han somnade väldigt tidigt igår, strax före 21, hehe !
Fast han har lite problem med sömnen just nu och han vaknar jättetidigt, runt halv tre på natten . Så han hade legat vaken ett tag när klockan ringde i morse .

Vi hade en riktigt seg dag igår . Jag var väldigt bakis fram till kl.12 men sen blev jag väldigt pigg . Thomas mådde bra när han klev upp men fick lite huvudvärk efter ett tag . Jag gick och köpte pizza vid 13-tiden . Några timmar senare gick jag en sväng till Time för att köpa glass och coca-cola . Thomas blev lite sugen så jag pallrade mig iväg . Han tyckte jag var så snäll igår . :D Gick och handlade hela tiden . Köpte dessutom snus till honom när jag skulle hämta pizzorna .

Idag har jag ringt till hälsocentralen och bokat tid hos min läkare, tyvärr blir det lång väntetid för jag får komma dit 2 mars . Han har fullbokat ända tills dess . Drygt, men nu är jag på väg ! Ska även till arbetsförmedlingen idag kvart över tre och prata med Eva . Mejlade henne angående hur jag mår och att jag vill gå till en psykolog så idag ringde hon och bad mig komma så vi kunde prata lite, dom kanske kunde hjälpa med nåt sa hon . Så det känns bra, gillar henne . Dom har tydligen en bra psykolog där också, tips från mamma . :)

Oj, nu blev det mycket ! Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0