Not ready .

När jag satt där på KFG och lyssnade på vad hon hade att säga så insåg jag att jag inte alls är redo att skriva in mig där . Jag måste ta itu med mina personliga problem först, så på måndag MÅSTE jag ringa till hälsocentralen och beställa tid hos min läkare . Jag hoppas han kommer förstå att jag verkligen behöver en psykolog .

Därför vill jag vara kvar hos Arbetsförmedlingen, för jag är inte stark nog att gå in så hårt för att söka jobb just nu . Självförtroendet är alldeles för dåligt för det, jag har liksom nästan givit upp på livet . Har ingen lust till nånting längre, och det måste man ju ha om man ska kunna söka jobb .

Jag har väntat med det här alldeles för länge, ca 10 år, helt sjukt ! Måste skaffa hjälp om jag nånsin ska kunna må bra igen .

Over and out !

Kommentarer
Postat av: Anonym

är kursen etik och livsfrågor roligt?? :) ska dit i veckan på första lektionen

2009-01-17 @ 10:23:25
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

för att kunna mår bättre måste du göra mer om dagarna, säga till tomas hur det verkligen ligger till och fundera ut vad du vill göra. man blir deprimerad att vara hemma. du måste ha den sociala biten . men endå bra att du ska söka hjälp psykologer finns ju där för att hjälpa. kramkram // Pudellinda

2009-01-17 @ 10:30:36
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0