Reserverat !

Nu har jag precis reserverat biljetter till i kväll, det blir Changeling 20.30 .

I morse när jag vaknade kände jag mig öm i mitt högra ögonlock, jag börjar få en vagel, typiskt ! För ett antal år sen fick jag en vagel i början av juni och den hängde med mig hela sommaren, trodde den aldrig skulle försvinna . Jag hoppas inte den här har tänkt stanna lika länge . :)

Ska nog åka till mamma o pappa idag igen och sola . Men får hålla mig på avstånd från dom, pappa är väldigt förkyld, har varit hemma hela veckan . Han som aldrig är sjuk !

Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas den är bra då.=)

Hade en vagel jag med förra veckan, men som tur va så ville den inte göra mig sällskap lika länge som din!=)

2009-01-29 @ 16:58:44
URL: http://mariaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0