Väntar ..

.. på att mina föräldrar ska ringa . Dom kommer och hämtar mig för vi ska åka hem till syrran en kort stund . Mamma och pappa har ju köpt godis till ungarna och dricka till syrran och Tord . Så då följer jag med så jag får träffa gobitarna ! :)

Thomas var hit på förmiddagen och hämtade några nycklar som jag hade hem till honom, han behövde dom för att komma in i förrådet hemma hos sig . Han ska ju på "nörd-kväll" idag . Han har säkert åkt redan .

Alex verkar vara väldigt sugen på att gå ut i kväll för jag fick ett sms av henne i morse där hon frågade om bölden försvunnit ? :D Men den bara utvecklas så det blir ingen utgång i kväll .. kanske blir en film .

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta en bild på din almenacka och lægg ut :) nu ær det en ny månad.

2009-02-06 @ 05:17:42
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta en bild på din almenacka och lægg ut :) nu ær det en ny månad.

2009-02-06 @ 05:18:06
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0