Yr i bollen !

Har ganska nyligen kommit hem från stan efter en fika med Alex . Vi träffades vid stenebergsparken kl.15 och gick ner på stan tillsammans . När vi kom fram så tog vi en sväng inne på Nian, där började yrseln för mig . Fattar inte vad det var som hände men helt plötsligt ville min kropp styra åt vänster hela tiden, huvudet också . Så vi bestämde oss för att gå och fika så jag fick sätta mig ner, kanske skulle bli bättre då .

Men det tog ett bra tag innan det kändes bättre . Till slut kände jag mig skapligt "normal" så vi gick iväg till GinaTricot . Men jag var fortfarande lite snurrig . Efter en tur in på Cubus och Åhlens så bestämde jag mig för att det var dags att gå hem . Alex skulle ta en sväng förbi sin karl .

Nu är jag hemma men känner mig fortfarande snurrig . Det kan ju ha mycket att göra med det faktum att jag har mensvärk, det är väl blodförlusten som gör att jag känner mig yr och konstig .

Så i kväll blir det soffan för mig, så jag inte trillar omkull nånstans .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0