Maniac .

Om jag skulle vara galen lämnar han mig, men jag förklarade att jag är galet kär . Så det är lugnt . :-)

---

Jag körde sista Kick:en (Käck) idag, nu flyttar produktionen till Italien, suck . Allt försvinner från fabriken känns det som . Vi hade en diskussion förra veckan om alla sorter som fanns av AKO förr . Min stora fråga var ju hur dom kunde sluta tillverka AKO Grädd ?! Godare kola får man leta efter . Fick en del knepiga svar, ingen fattar egentligen varför .

Fick börja storstäda efter mjölkprodukter idag, första gången . Bra att få testa det nån gång så man vet hur det går till . Halva skiftet höll jag på och sen lämnade jag över resten av städningen och artikelbytet till Johan som jobbar eftermiddag .

---

Imorgon ska jag hämta mitt nya ID-kort hos Polisen, spännande, ha ! Sen ska jag handla lite mer presenter till Alexander som fyller på lördag . Min lilla älskling♥ som är i Gbg .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag vet, funderingarnas mästarinna jag ;D Grr!



Ja att hon inte pratar bättre . :P det som är pinsamt . inget annat, annars är hon tuff vettja.

2009-07-14 @ 18:43:53
URL: http://ericalinda.blogg.se/
Postat av: Jenna

JA grymt bra ju! :-) Ses imorgon då gumms.

2009-07-14 @ 20:18:26
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0