Time to move .

Ja i helgen ska jag väl flytta över en hel del, så på söndag hoppas jag att jag bor hos min älskling . Längtar mer än nånsin nu .

Är ju ledig imorrn så då ska jag försöka packa en del . Måste hämta nyckel i kväll tror jag så jag kan gå över med lite grejer . Nu måste jag ju ha nyckel, har ju haft det tidigare men då har det gått åt helvete så vi har varit lite skrockfulla med det där på sista tiden .

Nu ska jag käka nudlar innan det är dags att jobba sista skiftet innan helgen .

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså :D men hallå ska d flytta. ojoj. spænnade!

hoppas the noodels var goda att æta! :)

pully! hoppas allt ær bra med dig

2009-07-25 @ 02:45:29
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0