Jag blev galen !

När jag och Alex var inne på Vero Moda så började dom spela den här låten och alla minnen kom tillbaka . Jag hade helt glömt bort denna underbara låt ! Får rysningar ..
Jag kommer speciellt ihåg en cityfest för några år sen när jag var med Annica, Sandra och Zandra (numera också Sandra) och dom hade ätit langos utanför Nian och vi gick förbi karusellerna på stortorget och helt plötsligt kom den här låten, som jag verkligen älskade just då (den var ganska ny) . Så jag utbrast som vanligt: "Åh jag älskar den här låten!" Haha, Annica blir knäpp på mig med alla mina låtar . Men jag blir helt galen när jag hör en bra och speciell låt, speciellt när alla minnen ploppar upp . Nu när jag tänker efter så vet jag att det var sommaren 2004, och en viss person ägde mina tankar .

Lyssna och njut på denna underbara sommarlåt:


Kommentarer
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Svar: Du har så rätt, visst är det Leighton Meester från Gossip girl. :)

2009-06-06 @ 19:07:06
URL: http://castlebabe.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallå hallå. ja tack att du bryr dig ! ser lixom inget slut på allt bråk just nu, enklast är ju att gå vidare . en annan del vill ha honom. Åh, men är detbra med karn nu då? ?

2009-06-06 @ 19:17:49
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0