Svettigt värre .

Va skönt det var att vakna nyduschad . Jag käkade frukost och sen gjorde jag mig klar för att gå och handla lite, men tusan vad lätt svettig man blir ute nu ! Jag gick skapligt sakta för att undvika svett men det kröp fram lite ändå, fick torka bort lite svettpärlor på överläppen då och då . När jag kom hem slängde jag av mig kläderna och fixade matlåda till jobbet . Så nu är det klart, städade lite på köksbänken också, flottigt från allt stekos .

Nu ska jag snart slå mig ner och kolla på tv en stund, sen blir det ravioli innan det är dags för jobbet . Jag hoppas jag får packa Pim Pim idag, Ingela började antagligen med storstädning efter sursockringen i natt . Snacka om att sockret flyger överallt !

Imorgon är jag ledig så då ska jag diska och röja upp lite här hemma, sen kan jag bege mig ut i solen om det är sol då . :-)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Yes det gick kanon :-) Rulla på. Hihi

2009-06-25 @ 13:10:22
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0