Varm dag .

Jag och Thomas gick till Boulognern idag och vi tog med oss vattenmelonen och vindruvorna som vi skulle äta igår men som aldrig blev av . Vi köpte även med oss mackor från Subway och dricka till, Så det blev vår frukost . Först stannade vi vid ett ställe som det var skugga på, där åt vi mackorna, sen gick vi vidare till ett solställe men det var så högt gräs så jag orkade inte ligga kvar länge . Till slut hittade vi en perfekt plats (enligt mig) där vi slog oss ner . Åt lite melon där och drack vatten . Vi kanske låg där i 45 minuter sen orkade vi inte mer så vi gick hemåt .

Nu har vi varit och handlat mat som snart är klart . Det blir pepparbiff m. potatisgratäng och sallad till . Mums filibaba ! Till det ska jag dricka cider och alkoläsk . Thomas håller sig till akoholfri öl och cider m. 2,25 % . Han har ju jouren för första gången och hittills har ingen ringt . Men vi blev väldigt skraja när vi var på clas ohlson innan picknicken för då ringde hans telefon med "jour-ringsignalen" men det var bara chefen som undrade om det hade kommit in nåt jobb för han hade hört om nån brand .

Så ska det ringa så kan det väl helst vänta tills vi har ätit klart ! Och hör sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0