Veckorna rusar förbi .

Så var det fredag igen då, shit vad tiden svischar förbi ! Om 2 veckor har jag avklarat min första arbetsvecka på Leaf, läroveckan . Jo, jag har ju hamnat på en ny avdelning så nu ska man lära sig nya maskiner igen, ganska kul faktiskt för snart kan man jobba var som helst i fabriken . Okej, inte i kokeriet då, det verkar svårt och varmt för den delen . Nä tacka vet jag tablettmottagningen, klimatanläggning ! Där har man istället för att svettats suttit och frysit 3 somrar i rad . Hellre att det är svalt än att svetten rinner . Det sjuka är ju att det egentligen är normal temperatur där, ca 20-21, men eftersom resten av fabriken är så HET så tycker man det är kallt där .

I fem års tid har jag faktiskt längtat efter sommaren och att få jobba, just för att det är så kul på Leaf . Mina bästa minnen är ju självklart från GA, jag och Tessan och sista året jag och Mia . Vi har nog haft det bäst av alla sommarjobbare .

Här är månadens bild förresten:

 Min gobit Noah på sin traktor förra året . Tyvärr nådde han inte ner till pedalerna . :(

Kommentarer
Postat av: Mirka

Sv: jag vet faktist inte! aldrig blivit av (a)

2009-06-05 @ 11:22:32
URL: http://mirkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0