Den rätte för Rosing .

Ja, jag kollar faktiskt på det . Men jag stör mig på att det är så dåligt, t.ex. att vissa killar (inga namn) totalt skiter i aktiviteter tillsammans och sover bort dagarna efter att ha varit ute och festat om nätterna, och ändå får vara kvar så länge ! Vissa killar hade ju förtjänat att vara kvar längre än honom, pinsamt ! I och för sig har han åkt ut nu, thank God ! Nu är det två småpojkar kvar som det garanterat inte kommer hålla med vem hon än väljer för så är det ju i dom flesta dejtingprogram . Åldern har ju ingen betydelse egentligen, trust me, I know ! Men ändå, hon är mamma till två barn och ska skaffa ett "barn" till pojkvän .

Nu börjar det !

Kommentarer
Postat av: Jenna

Lite mer snö kommer det nog allt komma innan sommaren är här, tror du inte. Hoppas inte! Men jag blir ju inte förvånad :)



Var vandra ni nånstans då? krams

2009-03-31 @ 20:50:36
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0