Det närmar sig helg .

Veckorna går så fort nu och det är ju helt underbart ! Våren närmar sig med stormsteg och jag blir så glad av solen som kikar fram lite här och var . Har äntligen fått undan disken idag, jag förstår inte varför jag skjuter upp det hela tiden för jag måste ju göra det till slut .

På fredag ska vi hem till Thomas föräldrar för hans syster kommer hem för att fira sin födelsedag som är idag . Men jag måste tyvärr erkänna att jag inte har riktigt koll på hur mycket hon fyller, uscha ! Vi ska i alla fall äta tacos allihopa, mums ! Det var ju bara 2 veckor sen jag åt det sist men det är ju gott så jag klagar inte .

Grattis Maria !!

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag jobbar inte som telefonförsäljare utan sitter i kundservice för 5 olika företag. Ja, vi har roligt! "Mina tjejer" som jag delar rum med är hur sköna som helst och det gör det ju mycket roligare att gå och jobba! :)



Jobbar du? Eller pluggar?

2009-03-19 @ 12:00:31
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

visst är solen härlig:)

2009-03-19 @ 13:49:23
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0