Idag gäller det !

Idag ska jag till hälsocentralen, äntligen ! Men tiden har gått fortare än vad jag trott . Jag hoppas verkligen att det ska gå den här gången och jag känner mig faktiskt lugn, inte alls nervös .

Ska försöka hinna äta nåt innan jag går dit, har nyss duschat och ska göra mig klar . Förkyld är jag också, drygt ! Var ju det förra veckan också i en dag men sen gick det över men nu verkar det komma tillbaka . Det var säkert jag som smittade Thomas också .

Nu måste jag sätta lite fart !


Kommentarer
Postat av: Annica

Åh lycka till gumman, det kommer gå jätte bra! :) du får berätta sen.. synd att det inte blev nån utekväll i helgen för din del, du skom ville dansa och härja. Jo, jag vill se ut precis som gamlingen på bilden (min förebild) haha ;) puss

2009-03-02 @ 13:07:40
URL: http://annicajerabek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0