Önskelista

Min födelsedag närmar sig och jag har alltid lika svårt att komma på vad jag önskar mig . Innan mamma och farmor åkte bort så pratade pappa i telefonen med farmor och då sa hon åt pappa att han skulle säga till mig att tänka på vad jag vill ha i present . Så när vi var och hämtade dom på stationen igår så hade jag faktiskt tänkt ut en grej och det var dom inte beredd på, haha ! Farmor tog upp frågan och jag svarade snabbt som bara den att jag önskar mig ett sängöverkast . Så hon kommer nog köpa ett presentkort till mig men hon undrade vilken affär som jag ville ha det på . Så idag har jag som plan att gå på Hemtex och kolla om dom har nå fina överkast, ska även kolla på Åhlens, farmors gamla arbetsplats . Så det blir nog nån av dom två eller IKEA .

Ska fixa håret lite mer som är nytvättat och blött, sminka mig och sen ta en promenad ner på stan . Härligt att solen skiner idag igen ! Men det är ju inte så himla varmt tyvärr, 0 grader .

I kväll ska Thomas dricka öl med syrrans man (Ocab-föredetting) och några från Ocab och fler Ocab-föredettingar . :) Själv funderar jag på att ta en promenad hem till mina föräldrar och umgås med dom under kvällen . Så får jag höra lite mer om resan och hjälpa mamma med bilderna på hennes digitalkamera . Får dessutom höra om Trädgårdsmässan som hon är på idag .

Time to do my hair !


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag har redan köpt en bärbar :) så skönt att bara kunna sitta i soffan nu och inte på golvet! Tack gummsan, blev riktigt nöjd själv ;P Puss

2009-03-27 @ 12:34:58
Postat av: sandra sande

Så mycket redkskap för att fixa håret? :O

2009-03-27 @ 12:58:55
URL: http://sandrasande.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hjärtat :) kan du inte sända mig din adress :D behöver liksom den!



ojoj! :D du har så fint hår

2009-03-27 @ 21:24:00
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/
Postat av: Daniella

haha ja minsann :)

2009-03-28 @ 18:42:22
URL: http://danikani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0