Summering av lördag & söndag

Lördagens party var riktigt skoj även fast vi bara var 3 st . Vi möttes utanför Pizza House och köpte mat . Det blev sallad för mig och Alex, Tessan tog en kebab m. bröd . Var inte så jättesugen på nåt faktiskt . Många kort knäpptes och en massa poser utövades, jag försökte lära Alex "to strike a pose" vilket inte var det lättaste . Men kul hade vi ! Vi tog en taxi ner till Heartbreak vid 23-tiden för att slippa köa och det slapp vi . Blev snabbt seg på krogen, fattar inte varför jag alltid blir så less så snabbt ?!
Tog 01.50 bussen hem till mig där Thomas väntade, han hade börjat bygga ihop min garderob, så snällt av honom ! Blev chockad när jag möttes av en halvbyggd garderob i min hall, haha ! Thomas satt vid datorn och var klarvaken som vanligt vid den tiden .

På söndagen vaknade jag av en underbar sol som tyvärr försvann snabbt, vi vaknade 12 . Vi skulle ut och promenera men kom bara till Thomas föräldrar, han skulle lämna en handdukstork till dom . Sen vandrade vi ner mot stan och hoppade på bussen till Valbo . Vi vandrade runt där ett tag sen åt vi på McDonalds och efter det tog vi en tur på Coop . Vi kom hem 18.40 och då blev det soffläge resten av kvällen, mysigt ! Kollade på Beck och sen gick Thomas hem och jag gick och la mig .

Jag har haft en jättetrevlig och mysig helg ! Hur har er helg varit ?









Kommentarer
Postat av: Leia

Tack, ha en fin dag du med!

2009-03-16 @ 11:30:53
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken puddig :) snyggt linne tessis

2009-03-23 @ 09:35:32
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0