Välkommen hem !

Pappa kom och hämtade mig 18.50 för att åka till cantralstationen och möta upp mamma och farmor som har varit i Venedig . Vi kom dit ganska samtidigt allihopa för när vi gick ut på perrongen så kom alla från tåget, även mamma och farmor . :) För det hade kunnat sluta värre, för dom var väldigt nära att missa tåget . Dessutom är det förjävligt att man inte kan betala kontant för biljetterna, ingen av dom har kort . Tack och lov stod det en trevlig tjej i närheten som hörde allt och erbjöd sig att betala med hennes kort . Supersnällt ! Så då gav mamma och farmor henne pengarna och en kram . Farmor la till lite extra som tack .

Men nu är dom hemma i alla fall . Jag följde med i bilen när vi skulle skjutsa hem farmor så då hann jag höra lite om resan . Sen fick jag skjuts hem .

Imorgon ska mamma iväg IGEN !! Trädgårdsmässa denna gång med min faster . Hoppas dom får det trevligt !

Vad ska ni hitta på i helgen då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0