Allt blev bara pannkaka !

Igår kväll gick jag och la mig tidigt, kände mig så j*vla hängig ! Var tvungen att ta nässpray precis innan jag la mig i sängen . Vaknade tidigt också, 8.30, suck . Jag vill ju sova ut så länge det går eftersom jag är så risig .
Men tro det eller ej så känner jag mig bättre idag, näsan rinner inte . Så jag hoppas det håller i sig hela dagen och natten .
Jag var ju tvungen att gå och handla idag men ville helst inte gå ut utifall jag skulle bli sämre igen . Men än så länge märker jag inget . Har nyligen ätit pannkakor som såg ut som olika gubbar, haha, jag är inte bra på att grädda pannkakor ! Måste öva lite mer så kanske jag lyckas en dag .

I kväll är det "avslutning" på McGills, sen rustar dom för att göra om det till Harrys . Så dit ska Thomas i kväll för att ta farväl av sitt andra hem . Butiken som låg bredvid McGills har dom köpt så det kommer bli större nu med restaurang,pub och ev. disco . Jerker som äger McGills har lagt ut all inredning från stället på Blocket, så Thomas fick en idé om att köpa allt och göra en miniatyr av McGills i sitt vardagsrum, hahaha ! Besatt .

McGills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0