I kväll smäller det !

Då är det dags för Eurovision Song Contest i kväll då . Jag hoppas ju självklart att Sverige kommer bra till, i alla fall så vi slipper kvala nästa år . Annars hejar jag nog på Norge faktiskt, mysig låt . Och jag vill ju hellre att ett nordiskt land ska vinna eftersom det är så nära oss än att nåt annat land vinner . För det kommer kännas som en liten seger för oss också tycker jag, norden håller ihop liksom, hehe !

Igår kväll hyrde jag och Thomas 3 filmer: Värsta familjen, Den som inget vet och The Spirit . Vi kollade på dom två första igår kväll . Helt okej var dom . The Spirit kollade vi på idag efter en runda på Erikshjälpen och stan . Jag blev ganska trött så när det var ca 35 minuter kvar så somnade jag mot Thomas, vaknade precis vid slutet och fick höra dom sista replikerna .

Sen fixade jag mat, Tom Ka, den gamla godingen . Känner mig fortfarande lite slö faktiskt .

Men men, vilket land tror ni vinner i kväll ? Och på vilken plats kommer Sverige komma ? Jag säger 19:e plats .

Trevlig Eurovision kväll ! Det blir väl några inlägg imorrn om finalen från en massa bloggare .

Se semifinalerna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0