Kroppen känns svag .

Jag är hemma igen efter en fem dagar lång härlig tid i stugan . Tyvärr har jag blivit sämre i min allergi och jag känner mig väldigt svag och orkeslös . Näsan rinner och blir täppt hela tiden, ögonen kliar och jag nyser då och då . Nu vill jag krypa i ide tills allt pollen är borta .
I fredags lurade jag ut karln till stugan, vi har haft en supermysig helg tillsammans . Vi har gosat med Simon och Elis (nya grannkatterna), helt underbara ! Men Hjalmar och Fridolf finns alltid kvar i mitt hjärta . ♥

Nu orkar jag inte sitta här mer, näsan rinner hela tiden så jag får stoppa papperstussar i näsan stup i kvarten .

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas allergin ger med sej!

2009-05-04 @ 11:35:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0