Look who's back !!

Yes, It's true, I'm back in town !
Jag har haft det helt underbart i stugan sen i onsdags när jag åkte dit . Vädret har ju inte varit helt på topp men jag har haft det bra ändå . I fredags kom Noah ut till oss och sov kvar till lördagen . Han fick sova med mig i gammelstugan, vi hade det så mysigt, gobiten min ! Han var helt underbar hela tiden han var ute med oss, skönt med en lugn Noah . På lördagen hade vi städdag i Badviken, så rent och fint det blev ! Bara så ni vet så är det vi ö-bor som städar och inte Gävle Kommun, som dom påstår . Dom gör inte ett skit ! Det är vi som fixar stranden till sommargästerna .

Om ett tag ska jag gå och träffa min kära på väg hem från jobbet . ♥ Så härligt väder nu, ca 24 grader hos mig . Har avnjutit en glass idag på väg hem från stan . Underbart och gott med sol och glass !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0