Nu drar jag !

Ni får klara er utan mig resten av veckan för jag flyr stan nu . Tyvärr berättade min karl att det tydligen ska bli dåligt väder i helgen så vi får se hur länge jag stannar . Jag får väl sitta och uggla i stugan då om det regnar .

Har haft min gobit Noah här idag, vi har lekt i den lilla lekparken på min framsida, en rutschkana och en "gunghäst" (liknande) . På fredag kommer han också ut till Limön och blir kvar över natten . Mysigt !

Men nu har jag inte tid mer, ska ta bussen till stan och gå på apoteket innan jag tar bussen vidare till Engesvik och blir hämtad med båt .

Ha en bra helg får jag väl säga då !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman!!

hur ær det vilken fin blogg :D

2009-05-20 @ 21:12:21
URL: http://[email protected]
Postat av: isabellllllllle

Om du hör mig mer så kommer du ändra på dig :)

haha Babben Larsson, nej hon är vuxen! då pratar man oftast gutamål, jag har bara dialekten. ^^

2009-05-20 @ 21:56:52
URL: http://ourlastsummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0