Veckan går mot sitt slut .

Härligt med fredag igen, även om jag är arbetslös och hemma hela veckorna . Men på helgen kan jag ju hitta på saker och umgås mer med Thomas så jag längtar till helgen varje vecka .

Gick med mamma på stan igår och sen följde jag med henne hem och åt pannkaka, kul att få äta normala pannkakor och inte mina konstiga . Sen tog jag bussen till Fjällbacken för att möta upp Thomas på vägen hem från jobbet . Han skulle till sjukgymnasten och träna sin onda rygg .

Nu känner jag mig så peppad inför denna stora förändring, ser verkligen fram emot det . Det gjorde jag ju inte sist så det var väl inte meningen då . Men nu planerar jag och funderar .

Tvättdags kl. 14, kan vara bra inför helgen . Hoppas det blir lite varmare med ljumma vindar, det vill jag ha !

Nu ska jag vidare i bloggvärlden, trevlig helg !

Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha okej ;) Får väl passa mig för å retas med henne då. ;) Jaa, många pratar om norges låt, jag tycker den är okej, men det fanns bättre. :) Jag kanske blir å gilla den mer om jag lyssnar lite mer på den. :) Får se hur det går imorron nudå, jag tror inte det kommer gå så bra för sverige, med tanke på att det är rätt mkt bra låtar med denna gång. Men vi får väl se.. folk har ju sin olika musiksmak jämt ;)

2009-05-15 @ 15:26:36
URL: http://ulliiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0