Goda nyheter !

Fick ett samtal för ett tag sen från Eva, det blir jobb i en vecka med start imorgon för mig . Wihoo !!!!!! Är överlycklig ! Ska hämta nyckel, kort och schema idag kl. 14 .

Åh va underbart det känns ! Back to candyland . ;-)

Appropå jobb så var jag iväg igår eftermiddag på lite jobb, helt okej var det . Nästa vecka kanske det blir körigt, det beror på vilket skift jag jobbar . Dom har lagt om skiften nu så jag har inte aning om hur jag ska jobba, men det visar sig .

Ska träffa mamma om ett tag . Vi ska vandra på stan och äta lite också . I kväll blir det sängen i skaplig tid, upp och hoppa kl. 4.50 .


Jag kan inte nog uttrycka mig hur glad jag är, HAPPY HAPPY HAPPY !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sker i helgen då tessan =)?

2009-11-26 @ 14:54:14
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Tessan - En bloggerska från Gävle

I helgen blir det lugnt, är ledig för första gången sen fredags förra veckan . :-)

2009-11-28 @ 14:00:02
URL: http://thetezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0