Grattis Wilmer !

Igår var det kalas för Wilmer som fyller 2 år idag, min kusins yngsta son .
Hade helt glömt bort att vi skulle dit igår så när mamma skickade ett sms om att dom skulle åka om ca tio minuter och hämta mig, så låg jag faktiskt och sov på soffan .
Jag kastade mig upp och trodde nästan att jag skulle börja må illa för att jag blev så stressad men det blev jag inte tack och lov . Men jag behövde bara sminka mig och det går ju fort så det var inga problem att hinna .

Hejade på hemliga Harry idag när han kom cyklandes, jag kände igen honom fast jag bara såg nacken och bakhuvudet . Sen fortsatte jag min "snabba" rask hemåt .

Jag är fortfarande väldigt öm i armen efter influensa sprutan . Jag har ett svagt blåmärke . Men jag frågade kusin min igår på kalaset och hennes värk hade gått över, så min värk försvinner nog snart också . Fast det är ju lite synd ändå, vad ska jag då skylla på när jag inte kan göra nåt hemma ? ;-) Men det skiter väl Thomas i, haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0