Lycklig .

Det är nåt speciellt med Sigrid . Varje gång jag har varit hos henne så känner jag mig glad och på toppenhumör . Jag känner mig stark, jag klarar allt . Det är jag väldigt glad för, jag lever på det en hel dag om jag har tur .
Att få prata ut är tydligen viktigt för mig .

Idag är en sån dag ! Det är snart 3 timmar sen jag var där och jag är fortfarande happy .
Jag har verkligen haft tur när det gäller henne .

Det känns även bra med jobbcoachen jag har fått, ska träffa henne för andra gången imorgon . Fick en liten uppgift sist som jag har gjort, måste komma ihåg att maila den till henne eftersom vi inte har nån skrivare hemma .

Inget kan stoppa mig nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0