Upptäcksfärd !

Snart ska jag börja tvätta . Har tid mellan 12-17, jippi ! Hur mycket som helst i tvättkorgen och i lägenheten .
Sen kommer Babblon och hämtar mig för vi ska kolla på lite jobb åt mig . Snällt att han tänkte på mig . Annars har jag huvudvärk som vanligt . Var och kollade ögonen en gång till på sjukhuset igår, hoppades på en stor försämring så jag kan få en operation, men icke ! Det var en liten förändring men inte tillräckligt .
Nä men jag får väl gå så här hela livet då !

Idag är det fredag i alla fall så det är ju skönt . Nice med helg även fast man är arbetslös .
Nu ska jag kolla efter jobb !

Kommentarer
Postat av: Linda H som i herrgurka

Hoppas du finner något roligt jobb ! :o) Btw, vad har hänt med ögonen ?

2009-11-14 @ 08:41:25
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Tessan - En bloggerska från Gävle

Jag skelar men dom kan inte hjälpa mig på sjukhuset . Jag skelar för lite för att få en operation . :-( kommer inte in på din blogg, har ej lösenord . därför svarar jag här .

2009-11-14 @ 12:26:16
URL: http://thetezz.blogg.se/
Postat av: Annica

Va kul, hittade ni nåt jobb åt dig? Mysigt med en hel filmdag :) har kollat på dom båda filmerna ni kikade på, tyckte att män som hatar kvinnor va bra men den andra skräckfilmen tyckte jag va lite överdriven. Blev mest skratt :P du får uppdatera hur den sista filmen va & om det är nåt att rekomendera :) ha en fin kväll pullan så hoppas jag att vi kan ta en dag i veckan & träffas! Puss

2009-11-15 @ 18:51:57
Postat av: Tessan - En bloggerska från Gävle

Ja han hade ett jobb åt mig men jag kan berätta om det sen . ;-) ja, jag skrattade också åt den "skräckfilmen", märkte att det stod på filmen att den var både skrämmande och rolig . men som sagt så tyckte jag inte att den var nå hemsk . Vi får höras och ses snart ! Puss

2009-11-15 @ 20:33:51
URL: http://thetezz.blogg.se/
Postat av: Annica

Åh n blir jag ju nyfiken på vad det är för jobb :) hur går det med matlagandet? Kommit på nåt gott recept som du provat? :)ja det får vi göra! Hur ser din vecka ut då? Puss

2009-11-18 @ 17:13:37
Postat av: Tessan - En bloggerska från Gävle

Du behöver inte vara så nyfiken, det är inte nåt speciellt glamouröst jobb, haha ! Nja, det går väl sådär med matlagandet, hittade ett recept men har inte provat det än . Ja veckan är ju snart slut och jag har haft fullt upp . Puss

2009-11-19 @ 20:01:36
URL: http://thetezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0