Grattis gobit !

Idag fyller min älskade systerdotter Tindra 6 år och det ska firas ! Jag ska strax gå ner på stan för att köpa en till present åt henne, senare på eftermiddagen så åker vi på kalas . Farmor följer med i vår bil, som oftast . :-)

Imorgon kanske man ska hälsa på mamma och hjälpa henne med dom där sabla bilderna . Hehe, hon lyckas aldrig med det där på datorn men jag förstår henne, inte så lätt alltid .

Var hos läkaren igår förresten och det gick bra, men i skrivande stund kom jag på att jag glömde bort det vi kom fram till . Jag ska ju ta 2 st istället för 1 ½ st . Aja, får se om jag kommer ihåg det i kväll istället ! Jag hoppas jag kommer märka skillnad men det är inte säkert så jag hoppas inte för mycket . Måste jobba lite själv också, icke att glömma !

Tindra 6 år ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0