TGIF !!

Ja, så var det fredag igen, härligt ! I kväll blir det nog lugnt, Thomas är fortfarande hemma från jobbet, hostar ganska mycket fortfarande . Stackars krake ! Nu ligger han och sover för han sov knappt nåt i natt så han gick och la sig nu vid 11 .

Själv traskade jag iväg till Arbetsföremdlingen för jag fick för mig att det var idag jag skulle till jobbcoachen, men det är ju nästa fredag, suck ! Satt där i en kvart sen gick en kille och frågade åt mig var dom höll hus . Medan han var borta kom jag på att det kanske var fel dag så jag kollade i min kalender på telefonen och där upptäckte jag felet : Nästa vecka ska jag ju dit !! Så när killen kom tillbaka sa jag att jag tagit fel på dag och vecka .
När jag var på väg hem igen så ringde min jobbcoach för hon hade ju hört att jag suttit och väntat . Hon tyckte synd om mig men det gjorde inte så mycket för jag fick ju komma ut på en liten promenad så det var ju bara positivt .

Hon tyckte det var positivt att jag visade att jag var engagerad, haha, jag visade ju bara att jag är glömsk ! :-D

Så, så började min fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0