Da Da Da

Jag är partysugen just nu så jag satt i gång en härlig låt på Youtube . Ska träffa Tessan imorgon kväll, har planerat för att antingen ha en en myskväll eller gå ut och dricka nåt glas . Får se hur jag känner det imorrn men jag kanske kommer föreslå en utekväll .
Har ingen aning om hur längesen det var som jag var ut sist, har noll koll .

Imorgon är det "sista" dagen på jobbet . Kan ju dyka upp en förlängning eller så ringer dom om några dagar eller en vecka igen . Känns så jäkla roligt att få jobba så mycket på mitt favoritjobb . Jag mår verkligen toppen nu när jag jobbar ! Väldigt viktigt för mig . Slipper tänka alltför mycket på en massa . Min hjärna och kropp mår inte bra av att vara hemma .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0